Staňte se součástí
ZDR Investments

Vaše kariéra v nemovitostních fondech může začít u nás

Staňte se součástí přední české investiční skupiny, která se zaměřuje na investice do dlouhodobě pronajatých komerčních nemovitostí! Ve třech fondech spravujeme rozsáhlé portfolio více než šedesáti nemovitostí v šesti různých evropských zemích.

Prozkoumejte naše aktuální volné pozice a zjistěte, jestli mezi nimi nenajdete tu pravou pro vás. Ozvat se nám ale můžete i v případě, že žádné z volných míst neodpovídá vašim dovednostem a zkušenostem. 

Volná místa

Během šesti let od založení jsme se rozšířili do šesti evropských zemí. Během této poměrně krátké doby se výrazně rozrostlo nejen nemovitostní portfolio, které spravujeme ve třech investičních fondech, ale také náš tým. Jenom v naší centrále na pražském Jungmannově náměstí pracuje více než dvacet lidí z různých oborů — od právníků, přes analytiky, specialisty marketingu až po facility manažery — a další kolegové působí na Slovensku.

Stále je však kam růst, proto neustále hledáme nejen nové investiční příležitosti, ale také nové posily, které by rozšířily náš tým. Podívejte se na aktuálně otevřené volné pozice a v případě zájmu nám zašlete své CV na adresu info@zdrinvestments.cz 

Právník / právnička pro investiční skupinu

Koho hledáme?

Především hledáme kolegu/yni, který/á perfektně zapadne do našeho malého týmu a bude s námi sdílet nadšení pro to, co děláme. Někoho, kdo již má předchozí zkušenosti v oblasti práva investičních společností, nemovitostních fondů nebo facility managementu a nebojí se přijmout vysokou míru zodpovědnosti a samostatnosti při práci na různorodých úkolech.

Co bude náplní vaší práce?

Obecná právní agenda související s podnikáním obchodních společností skupiny ZDR Investments, a to:

  • Příprava a tvorba smluvní dokumentace (budoucí smlouvy, nájemní smlouvy, smlouvy o zřízení věcných břemen, smlouvy o dílo apod.)  

  • Posuzování úvěrové a zajišťovací dokumentace  

  • Podpora a spolupráce s kolegy z týmu správy nemovitostí (Facility Management)  
    komunikace s orgány veřejné moci, s obchodními partnery (např. s nájemci, s dodavateli služeb) a dále

Právní agenda týkající se investičních společností a investičních fondů, a to zejména:

  • Správa statutárních dokumentů fondů 
  • Zajištění a kontrola informačních povinností fondů 
  • Zabezpečení agendy spojené se správou fondů kvalifikovaných investorů 
  • Koordinace činností a komunikace s akcionáři, členy orgánů administrovaných fondů (představenstvo či statutární ředitel, dozorčí rada či správní rada), depozitáři fondů a auditory 

Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?

  • Znalosti a zkušenosti obchodního a občanského práva
  • Znalosti a zkušenosti z oblasti práva nemovitých věcí  
  • Znalosti v oblasti právní podpory investičních společností a investičních fondů

Co od vás očekáváme?

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání – magisterský obor právo a právní věda
  • Zájem o oblast investičních společností a investičních fondů  
  • Znalost anglického jazyka nebo německého jazyka
  • Aktivní přístup k řešení problémů

Co můžeme nabídnout my

  • Místo výkonu práce v moderní kanceláři v centru Prahy, v těsné blízkosti metra

  • Možnost osobního a profesního růstu 

  • Mobilní telefon, notebook

  • Příspěvek na stravování

  • Občerstvení na pracovišti

  • Nástup dohodou

Business / Financial Controller pro nemovitostní portfolio

Koho hledáme? 

Protože se rychle rozrůstáme, hledáme nového/u kolegu/yni do našeho týmu obchodního controllingu v centru Prahy. Někoho, kdo se nebojí dat a práce s nimi. Data jsou pro naše rozhodování klíčová – pomáhají nám identifikovat a vyhodnocovat příležitosti i potencionální rizika na trhu. Můžete být třeba i čerstvým absolventem/kou vysoké školy ekonomického zaměření, ale důležitá je pro nás minimálně dvouletá praxe na obdobné pozici.

Co bude náplní vaší práce?

  • Správa, administrace a evidence nájemních smluv nemovitostního portfolia
  • Vyhodnocování nákladů, průměrných cen a dalších parametrů nájemních smluv spojených s efektivním řízením našeho portfolia
  • Identifikace příležitostí pro optimalizaci výnosů nebo snížení nákladů
  • Vytváření reportů na základě zadání vedení nebo ostatních členů týmu

Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?

  • Praxe min. 2 roky na obdobně zaměřené pozici
  • Dobrá znalost MS Excel
  • Analytické schopnosti
  • Pokročilá úroveň německého případně anglického jazyka
  • Schopnost proaktivní komunikace
  • Pečlivost s orientací na detaily, vysoká míra samostatnosti

Co můžeme nabídnout my?

  • Přátelské nekorporátní prostředí

  • Rychlé rozhodování – nemáme rozvětvenou firemní strukturu

  • Zázemí v moderní kanceláři v centru Prahy v těsné blízkosti metra

  • Příspěvky na stravování

  • 2 týdny dovolené navíc

  • Občerstvení na pracovišti

  • Notebook a mobilní data a volání i pro soukromé účely

Nenašli jste vhodnou pozici? 

Nenašli jste pozici, která by odpovídala vašim představám a schopnostem? Nevadí. Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zanechte nám zprávu a my se vám brzy ozveme zpět. Rádi se s vámi setkáme a probereme oboustranné možnosti spolupráce. 

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem odpovědi na váš dotaz. Více zde.